Tekoälysovellukset kaunokirjallisessa työskentelyssä -koulutus kaunokirjailijoille

Kuvaaja: Veera Väisänen

Aika: to 6.6.2024 klo 14–17
Paikka: etänä Teamsissa, lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä

Kuvaaja: Veera Väisänen

Kirjailijaliiton koulutuksessa tutustumme tekoälysovellusten tarjoamiin mahdollisuuksiin kaunokirjallisessa työskentelyssä. Konkreettiset esimerkit johdattavat meitä etsimään yleisempiä ja aikaa paremmin kestäviä näkökulmia sekä taitoja.

Miten tekoälysovellusten avulla on mahdollista helpottaa ja tukea omaa työskentelyä? Millaista hyötyä saavutetaan käyttämällä niitä oikein? Entä väärin?

Osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta tekoälysovellusten käytöstä.

Kouluttajana toimii Mikael Brygger, joka on monimediaisesti ja taiteidenvälisesti suuntautunut kirjoittaja ja Taideyliopiston kirjoittamisen maisteriohjelman professori.

Koulutus on suunnattu Suomen Kirjailijaliiton jäsenille. Lisäksi uransa alkuvaiheessa oleville kaunokirjailijoille, jotka eivät vielä ole liiton jäseniä, on varattu koulutukseen 20 osallistujan kiintiö.

Ilmoittaudu viimeistään ma 3.6. oheisen lomakkeen kautta.

ILMOITTAUDU

Koulutus on rahoitettu Kopioston keräämillä kopiointikorvauksilla.