Tilaa Kirjailija kirjailija_2015_4_kansi

Kirjailija ilmestyy neljä kertaa vuodessa – jokainen lehden numero rakentuu tietyn teeman ympärille. Kirjailijoiden itsensä tekemä lehti ja kertoo ainutlaatuisesti kirjailijan ammatista.

Lehti lähetetään jäsenetuna kaikille Kirjailijaliiton jäsenille. Osa lehden artikkeleista julkaistaan Kirjailijaliiton verkkosivuilla.

Tilaa Kirjailija kotiisi!

Vuosikerran hinta on 30 euroa. Tilaus on kestotilaus ja laskutus tehdään vuosikerta kerrallaan. Jos tilaat lehden kesken vuoden, postitetaan jo ilmestyneet lehdet sinulle takautuvasti. Voit irtisanoa tilauksesi milloin tahansa. Osoitteenmuutoksesta voit ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen kirjailija-lehti@kirjailijaliitto.fi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Kirjailija-lehden asiakasrekisteriä koskevan tietosuojaselosteen löydät Tietosuojaselosteet-sivultamme.

Irtonumeromyynti

Kirjailija-lehden irtonumeroita myyvät Helsingin keskustan Akateeminen kirjakauppa, Kaisa-talon Kirja & Kahvi, Turun Kansallisen Kirjakaupan Linnankadun myymälä sekä Suomalaisen kirjan museo Pukstaavi Sastamalassa. Lehden irtonumeroita voi tiedustella myös liiton toimistolta.

Irtonumeron hinta on 8 euroa.