Virpi Laine liiton talous- ja hallintokoordinaattoriksi

Virpi Laine aloitti liiton talous- ja hallintokoordinaattorin tehtävässä maaliskuun alussa.

Virpi on työskennellyt taloushallinnon parissa yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Työskentelykokemusta on kertynyt niin kahdesta isosta tilitoimistosta kuin Visma Solutions Oy:stä taloushallinto-ohjelmistojen parista. Aikaisemmin hän on työskennellyt niin kouluttajan, kumppanivastaavan sekä tiiminvetäjän tehtävissä.

Erilaiset taloushallinnon järjestelmät sekä taloushallinnon prosessien kehittäminen ja automatisoiminen onkin Virpin erityisosaamista. Talous- ja hallintokoordinaattorina Virpi vastaa päivittäisistä taloudenhoidon tehtävistä, yhteistyöstä tilitoimiston kanssa sekä kiinteistöjen ja asuntojen hoitoon ja hallintoon liittyvistä tehtävistä.

”Suurella mielenkiinnolla ja kiinnostuksella aloitan työskentelyn Suomen Kirjailijaliiton talous- ja hallintokoordinaattorin tehtävissä. Mahtavaa päästä mukaan perinteikkääseen liittoon ja näin myös mukaan kirjailijoiden edunvalvontatyöhön.”