Ars Longa -taiteilijatalossa vielä asuntoja vapaana – haku avoinna nyt 45 vuotta täyttäneille taiteilijoille

Ars Longan hallitus on valinnut taiteilijatalon 40 ensimmäistä asukasta. Haku on avattu nyt myös 45 vuotta täyttäneille ja vuoden 2020 aikana täyttäville taiteilijoille. Talossa on tällä hetkellä vapaana 16 erikokoista kaksiota.

Kiinteistöyhtiö Ars Longan hallitus vahvisti kokouksessaan 28.10.2019 asukasvalinnoista vastaavien työryhmien päätökset ja päätti 40 asukkaan valinnasta taiteilijataloon.

Seuraavassa vaiheessa valintapäätös toimitetaan Helsingin kaupungin asuntopalveluiden vahvistettavaksi, ja ensimmäisille valintasijoille asetetut hakijat pääsevät alustavasti valitsemaan oman asuntonsa.

JATKUVA HAKU ASUNNOISTA

Taiteilijatalon 56 asunnosta jäi edelleen haettavaksi 16 erikokoista kaksiota. Hallituksen päätöksen mukaan asuntoihin on jatkossa jatkuva haku, ja asukasvalinnoista päätetään sopivin jaksoin saapumisjärjestyksessä. Kannattaa siis jättää oma hakemus mahdollisimman pian!

HAKU AVATTU MYÖS 45-VUOTIAILLE

Helsingin kaupungin asuntopalveluiden päätöksen mukaisesti Kalasatamaan rakentuvaan taloon voivat hakea nyt myös 45 vuotta täyttäneet ja vuoden 2020 aikana täyttävät kirjailijat, kuvataiteilijat, muotoilijat ja taideteollisuusalan taiteilijat. Laajemman ikärakenteen myötä saadaan aikaan aktiivinen yhteisö ja toimiva naapuriapu.

Hakulomakkeet löytyvät osoitteesta www.arslongatalo.fi. Nykyistä lomaketta voivat käyttää kaiken ikäiset hakijat; lomakkeen tiedot muutetaan ikärajoituksen osalta lähiaikoina.

Lisätietoja:
Kiinteistöyhtiö Ars Longa Oy