Kirjailijakuvia-elokuvaillassa: Kirsi Kunnas 90 vuotta Keskustelua Kirsi Kunnaksen runoudesta, elämästä ja vaikutuksesta Mukana Ilpo Tiihonen ja Jukka Itkonen

Rakastettu lasten- ja aikuisten runoilija, kirjailija, Kirjailijaliiton kunniajäsen Kirsi Kunnas täyttää tänä vuonna 90 vuotta. Suomen Kirjailijaliitto ja Lukukeskus toteuttavat Helsingissä, Villa Kivessä elokuvaillan, jossa katsotaan jo vuonna 1988 taltioitu Kirsi Kunnas –dvd ja keskustellaan runoilijoiden Ilpo Tiihosen ja Jukka Itkosen kanssa Kunnaksen runoudesta, kielen rytmistä ja leikistä vapaasti ja intohimolla.

Tervetuloa kirjailijatalo Villa Kiveen (Linnunlauluntie 7, Helsinki) keskiviikkona 24.9.2014 klo 18.00 – n. 20.00! Tapahtuma on ilmainen ja kaikille avoin.

Kirsi Kunnas –dvd on osa Kirjallisuuden edistämiskeskuksen Kirjailijakuvia-dokumenttisarjaa. Dokumenttisarjassa kirjailijat kutsuvat katsojan lähelle omaa työtään ja kertovat omakohtaisesti, omalla äänellään työskentelystään, vaikutteistaan ja tuotannostaan. Tällä hetkellä 49 eri osaa käsittävässä sarjassa esitellään sekä suomen- että ruotsinkielisiä kirjailijoita. Sarja on tänä vuonna erityisen ajankohtainen, sillä sitä esitetään Suomen teemamaapaviljongissa Frankfurtin kirjamessuilla lokakuussa.

Lisätietoa Kirjailijakuvia-dokumenteista: https://kirjailijaliitto.fi/edistamiskeskus/kirjailijakuvia/ tiedottaja Jaana Tamminen, Suomen Kirjailijaliitto ry, puh. 044 757 4154

www.lukukeskus.fi/