Johtokunta 2022

Kirjailijaliiton syyskokous järjestettiin Helsingissä lauantaina 20.11.2021. Kokouksessa valittiin jäseniä liiton johtokuntaan sekä liiton kirjalliseen lautakuntaan.

Johtokuntaan valittiin kolmivuotiskaudelle 2022–2024 aiemmin varajäseninä toimineet Laura Honkasalo ja Antti Leikas sekä uudelle kolmivuotiselle kaudelle Juha-Pekka Koskinen. Varajäseniksi valittiin uusina jäseninä Sami Hilvo, Anneli Kanto ja Maaria Päivinen sekä uudelle kolmivuotiskaudelle Sinikka Vuola.

Johtokunnan muut jäsenet vuoden 2022 alusta ovat kirjailijat Sirpa Kähkönen (puheenjohtaja), Paula Havaste, Ville Hytönen, Virpi Hämeen-Anttila, Tapio Koivukari ja Tuija Välipakka.

Kirjalliseen lautakuntaan valittiin uudelle kolmivuotiselle kaudelle Marjo Heiskanen ja varajäseneksi Jari Nissinen. Lautakunnassa jatkavat aiempien syyskokousten valitsemina varsinaisina jäseninä J.Pekka Mäkelä ja Johanna Hulkko sekä varajäseninä Miia Toivio ja Riikka Ala-Harja.

> Kirjailijaliiton johtokunta ja toimielimet

> Kirjailijaliiton toiminta