Haemme harjoittelijaa hallintokoordinaattorin tehtävään

Innostutko kirjailijoiden hyväksi työskentelystä ja toimimisesta taidekentällä? Sujuvatko yhteistyö, tapahtumatuotanto ja tarkkuutta vaativat itsenäiset tehtävät sinulta luontevasti? Tule meille harjoittelijaksi!

Tehtäväkuvaus

Hallintokoordinaattorin monipuolisessa tehtävässä varmistat toimiston arjen sujuvuuden ja hoidat kokous- ja tapahtumajärjestelyjä. Lisäksi tehtävä sisältää taloushallinnon tehtäviä kuten ostolaskujen käsittelyä, myyntilaskutusta sekä matka- ja palkkiolaskujen käsittelyä. Kirjailijaliitto viettää vuonna 2022 125-vuotisjuhliaan, ja pääset osallistumaan myös juhlavuoden järjestelyihin. Liiton jäsentapahtumissa ja muussa tapahtumatuotannossa avustaminen ovat olennainen osa toimenkuvaasi.

Harjoittelu alkaa tammikuussa sopimuksen mukaan ja kestää noin 6 kuukautta. Työaika on 37,5 h / viikko. Harjoittelu on palkallista ja siitä maksetaan 1.500 euroa kuukaudessa, lisäksi tarjoamme lounasedun.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen harjoittelupaikan mukavassa työyhteisössä, viihtyisän työympäristön Etu-Töölössä sijaitsevassa toimistossamme ja joustavat etätyömahdollisuudet. Lisäksi saat mahtavan näköalan kirjallisuuden kenttään.

Näin menestyt tehtävässä

Edellytämme erinomaista suomen kielen kirjallista taitoa, hyvää organisointikykyä ja valmiuksia ottaa nopeasti haltuun erilaisia ohjelmistoja. Sinulta löytyy reipasta ja joustavaa tekemisen meininkiä vaihtelevassa tehtävässä sekä hyvät vuorovaikutustaidot.

Hakuohjeet

Hakemus ja ansioluettelo lähetetään sähköpostilla 19.12.2021 mennessä osoitteeseen rekry@kirjailijaliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Suvi Oinonen: suvi.oinonen@kirjailijaliitto.fi, p. 040 5820 999. Soitathan joko 9.12. klo 15–16 tai 14.12. klo 14–15.

Meistä

Suomen Kirjailijaliitto on vuonna 1897 perustettu suomenkielisten kaunokirjailijoiden ammatillinen ja aatteellinen järjestö. Kirjailijaliiton tehtävänä on vahvistaa kirjailijoiden ammatillista asemaa ja edistää suomalaista kirjallisuutta. Olemme kirjailijan työn ja kirjallisuuden yhteiskunnallisen aseman erityisasiantuntija.

Toiminnassamme keskeistä on kulttuuri- ja taidepolitiikan edistäminen, tekijänoikeuksien puolustaminen ja kirjailijoiden sosiaali- ja eläketurvan vahvistaminen. Tuotamme kirjailijan työhön liittyvää tietoa median, päättäjien, virkamiesten, tutkijoiden, muiden kirja-alan toimijoiden ja lukijoiden käyttöön. Jäsenillemme tarjoamme mm. lakineuvontaa, koulutusta ja muita jäsenpalveluja.

Meillä on yli 800 jäsentä. Käy tutustumassa liittoon ja toimintaamme osoitteessa www.kirjailijaliitto.fi sekä somekanavissamme.