

Suomen Kirjailijaliitto hakee taloushallinnon ammattilaista asiantuntevaan joukkoonsa.
Kirjailijaliiton taloushallinnon tehtävät liittyvät pääosin järjestön päivittäiseen toimintaan, jäsenpalveluihin sekä varainhoitoon ja kiinteistöjen hoitoon (kirjailijakodit, lomamökit, työhuoneet, residenssit).
Tehtäväsi ovat:
• päivittäinen taloudenhoito (laskutukset, tiliöinnit, talousraportit ym.)
• yhteistyö tilitoimiston kanssa
• osallistuminen taloushallinnon suunnitteluun ja kehittämiseen
• kiinteistöjen ja asuntojen hoitoon ja hallintoon liittyvät tehtävät
• arkistointi ja muut toimistorutiinit
• toimiston muut hallintoon liittyvät tehtävät
Toivomme sinulta:
• vankkaa taloushallinnon työkokemusta
• tehtävään soveltuvaa koulutusta
• oma-aloitteisuutta ja motivaatiota toimia kulttuurialan järjestössä
• positiivista työotetta ja ehdotonta luotettavuutta
Etua on asiakas/jäsenhallintajärjestelmien ja kiinteistöalan tuntemuksesta.
Tarjoamme monipuolisen ja merkityksellisen työn hyvässä ja innostavassa työyhteisössä. Työ on vakituinen ja sopimuksen mukaan joko osa-aikainen tai kokoaikainen. Palkka kokoaikaisesta työstä on 3000-3500 e/kk kokemuksen ja soveltuvuuden mukaan. Lisäksi tarjoamme lounas- ja virike-edun. Työtä voi tehdä vaihdellen toimistolla ja etänä.
Hakuaika päättyy 24.2.2023 ja työ alkaa mahdollisimman pian.
Lisätietoja:
Toiminnanjohtaja Ilmi Villacís
toiminnanjohtaja@kirjailijaliitto.fi tai 040 8305936 tiistaisin ja torstaisin klo 15-16